Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2021

ΑΓΓΕΛΙΚΕΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ

 Υπέροχες Αγγελικές θετικές δηλώσεις ενδυνάμωσης!















- Τώρα περιβάλλομαι από Αγγέλους

- Οι Άγγελοι ακτινοβολούν την Αγάπη του Θεού πάνω μου και μέσα μου

- Δέχομαι αυτή την Αγάπη από το Θεό και τους Αγγέλους

- Αξίζω να έχω Αγάπη

- Αξίζω να έχω ευτυχία

- Αξίζω να έχω υγεία

- Αξίζω να έχω βοήθεια από το Θεό και τη δέχομαι τώρα

- Ζητώ από το Θεό και τους Αγγέλους να με βοηθούν και να με καθοδηγούν

- Ακούω την εσωτερική μου φωνή και τις αισθήσεις μου

- Η εσωτερική μου φωνή και αισθήσεις είναι καθοδήγηση από το Θεό και τους Αγγέλους

- Αυτή η καθοδήγηση είναι όλα όσα χρειάζομαι

- Ακολουθώ την καθοδήγησή μου με πλήρη πίστη

- Γνωρίζω ότι ο Θεός και οι Άγγελοι με αγαπούν και με καθοδηγούν τώρα

- Αποδέχομαι την Αγάπη των Αγγέλων

- Αποδέχομαι την Αγάπη

- Αγαπώ

- Είμαι Αγάπη

- Αγαπώ τους άλλους

- Οι άλλοι με αγαπούν

- Όλοι με αγαπούν

- Αγαπώ όλο τον κόσμο

- Συγχωρώ τους πάντες

- Συγχωρώ τον εαυτό μου

- Στέλνω την Αγάπη του Θεού σε όποιον συναντώ

- Φυλάω προσεκτικά τις σκέψεις μου και επιτρέπω μόνο σε θετικές σκέψεις και σκέψεις Αγάπης να περάσουν μέσα

- Υπάρχει αφθονία Αγάπης στον κόσμο

- Υπάρχουν αρκετά για όλους

- Υπάρχει αφθονία για να πάει παντού

- Έχω αφθονία σε όλα

- Ελκύω θαυμάσιους, γεμάτους Αγάπη ανθρώπους στη ζωή μου

- Οι Άγγελοι μου και εγώ απολαμβάνουμε νέες ευκαιρίες για να προσφέρουμε υπηρεσίες στον κόσμο

- Κάθε στιγμή ανταμείβομαι

- Η ζωή μου είναι αρμονική και γαλήνια

- Είμαι γαλήνιος/α

- Είμαι ακτινοβολών/ούσα

- Είμαι χαρούμενος/η

Πηγή: Από το βιβλίο "ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ", της Doreen Virtue


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου