Σάββατο 4 Ιουλίου 2020

ΑΓΝΩΣΤΕ/Η... ΓΝΩΣΤΕ/Η ΜΟΥ!

Δεν είσαι μόνος! Υπάρχουν αδέλφια γύρω σου που σε περιμένουν! Δεν έχεις παρά να ανοίξεις την αγκαλιά σου!


Άγνωστε, εσύ που κλαις τα βράδια μονάχος
Νομίζοντας πως έχεις κάνει ένα ακόμη λάθος
Άγνωστε, εσύ που κοιτάς τον κόσμο με δυσπιστία
Νομίζοντας πως έχεις κάνει την πιο μεγάλη αμαρτία

Άγνωστε, εσύ που σκύβεις συνέχεια το κεφάλι
Νομίζοντας το δίκιο σου πως δεν θα βρεις πάλι
Άγνωστε, εσύ που νιώθεις συνέχεια αδικημένος
Νομίζοντας πως είσαι ασφαλής αν είσαι κρυμμένος

Άγνωστε, γνωστέ μου το χέρι μου σου απλώνω
Και από κάθε λύπη και ενοχή σε απελευθερώνω
Εμείς ανήκουμε αλλού, μήπως το θυμάσαι;
Μήπως ο κόσμος δεν είναι αυτός που θα ‘θελες να ‘σαι;

Άγνωστε, Ουράνιες ψυχές στον κόσμο είναι λίγες
Και ζουν μοναχικές χωρίς πολλές ελπίδες
Άγνωστε, ήρθε η ώρα να μάθεις ποιος είσαι
Κι ότι πολύ σε πόνεσε απ’ την καρδιά σου σβήσε

Είμαστε κι’ άλλοι εδώ δεν είσαι πλέον μόνος
Έφθασε η ποθητή στιγμή, λιγόστεψε ο χρόνος
Πίστεψε σε σένα και άνοιξε την αγκαλιά σου
Πολύ σύντομα θα είμαστε όλοι κοντά σου

Άγνωστε αγαπημένε τα πάντα τώρα αλλάζουν
Και όμορφες στιγμές σε σένα πλησιάζουν
Τίποτα δεν τελείωσε μια νέα ζωή θ’ αρχίσει
Και η Αγάπη όλων μας την καρδιά σου θα γεμίσει

Ξύπνα απ’ το λήθαργο σήκωσε το ανάστημα σου
Η ώρα της εν-θύμησης είναι πια πολύ κοντά σου
Άγνωστε, γνωστέ μου, αγαπημένε αδελφέ μου

Σ’ αγαπώ...

© Κείμενο: Maro karma

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου