Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2021

ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ...

Ένας διάλογος ενδυνάμωσης με την καρδιά μας!


Καρδιά μου... τι κι αν νιώθεις παγωμένη...
Εσύ θα πρέπει πάντα να σκορπάς τη φλόγα σου!
Καρδιά μου... τι κι αν νιώθεις προδομένη...
Εσύ θα πρέπει πάντα να εμπιστεύεσαι!
Καρδιά μου... τι κι αν νιώθεις προσγειωμένη...
Εσύ θα πρέπει συνέχεια να ονειρεύεσαι!
Καρδιά μου... τι κι αν νιώθεις απογοητευμένη...
Εσύ θα πρέπει να σηκώνεσαι ξανά!
Καρδιά μου... τι κι αν νιώθεις απομονωμένη...
Εσύ θα πρέπει να αγκαλιάζεις όλο τον κόσμο!
Καρδιά μου... τι κι αν νιώθεις μοναχικός Άγγελος...
Εσύ θα πρέπει να σκορπίζεις το Φως σου παντού!
Καρδιά μου... τι κι αν νιώθεις πως η ζωή σου χάνεται...
Εσύ θα πρέπει να αναγεννιέσαι κάθε φορά!
Καρδιά μου... τι κι αν νιώθεις λυπημένη...
Εσύ θα πρέπει να πιστεύεις σε ένα καλύτερο αύριο!
Καρδιά μου... τι κι αν νιώθεις πληγωμένη...
Εσύ θα πρέπει με πίστη να προχωράς!
Καρδιά μου... τι κι αν νιώθεις πως ανήκεις αλλού...
Εσύ θα πρέπει να αποδέχεσαι τη ζωή που επέλεξες!
Καρδιά μου... τι κι αν νιώθεις μοναξιά...
Εσύ θα πρέπει να γεμίζεις με την παρουσία σου!
Καρδιά μου... τι κι αν νιώθεις πως δεν σε στηρίζουν...
Εσύ θα πρέπει να στέκεσαι στα δικά σου πόδια!
Καρδιά μου... τι κι αν νιώθεις πως πια δεν ονειρεύεσαι...
Εσύ θα πρέπει να βάζεις στόχους από την αρχή!
Καρδιά μου... τι κι αν νιώθεις κουρασμένη...
Εσύ θα πρέπει να ανακτάς το κουράγιο σου!
Καρδιά μου... τι κι αν οι δυσκολίες σε λύγισαν...
Εσύ θα πρέπει να πιστεύεις στις δυνάμεις σου!
Καρδιά μου... τι κι αν η ζωή σε σκλήρυνε...
Εσύ θα πρέπει να νιώθεις πάντοτε συμπόνια!
Καρδιά μου... αξίζεις τα πάντα και τα καλύτερα!

© Κείμενο: Maro karma

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου