Πέμπτη 3 Ιουνίου 2021

ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ

Με την ελπίδα για έναν καλύτερο κόσμο γεμάτο με Αγάπη και ειρήνη!


Έχω κατέβει στη Γη με ιερό σπαθί, με δόξα και τιμή
Το Φως να διασκορπίσω και τη δικαιοσύνη να ορίσω
Να φέρω πίσω αυτό που εκλάπη, τη χαρά και την Αγάπη
Με εντολή από τον Πατέρα, το σκοτάδι να κάνω πέρα

Στο διάβα μου ότι κι' αν συναντήσω, ποτέ δεν θα λυγίσω
Κι' όλα μαζί τα δάκρυα μου, θα δυναμώσουν την καρδιά μου
Όσο δυνατός κι' αν είναι ο πόνος, ξέρω πως δεν είμαι μόνος
Οι Ουρανοί έχουν ανοίξει και αδέλφια μου έχουν δείξει

Παίρνω κουράγιο και δεν λυγίζω
και μαζί τους συνεχίζω...

Έχω κατέβει στη Γη, με δόξα και τιμή και ιερή αποστολή
Τον κόσμο να ξυπνήσω και την ελπίδα να σκορπίσω
Με χαρά να συμβουλέψω και τις ψυχές να γαληνέψω
Οδηγός μου η Αγάπη, στο πλευρό μου πάντα λάμπει

Έχω κατέβει στη Γη με ιερό σπαθί, η Αλήθεια για να 'ρθει
Με ιδανικά και όνειρα, που είχαν για χρόνια ξεχαστεί
Μα ο καιρός πλησιάζει και η Γη τώρα αλλάζει
Και η Νέα Εποχή ανατέλλει, μ' όλα τα Θεϊκά της οφέλη

Έχω κατέβει στη Γη με ιερό σπαθί, με δόξα και τιμή
Ωσάν Άγγελος Κυρίου και σαν φοβέρα του θηρίου
Με την Αγάπη που θα δώσω, όλο τον κόσμο θα ενώσω
Και με τα' αδέλφια μου μαζί, θα φωτίσουμε όλη τη Γη

© Κείμενο: Maro karma


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου