Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015

Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΟΥΡΑΝΙΑΣ ΨΥΧΗΣ

Αφιερωμένο σε όλες τις Ουράνιες ψυχές!


Καρδιά μου, εσύ με οδήγησες
Σ’ ευχαριστώ που δεν λύγισες
Σ’ αυτό το δύσκολο μονοπάτι
Κι’ ανέβηκα το κάθε σκαλοπάτι

Ψυχή μου εσύ μου μίλησες
Και τόσα πράγματα μου θύμισες
Μέσα στη λήθη ξεχασμένα
Μα τώρα βρήκα πια εμένα

Σ’ αυτό το δρόμο βάδισα μόνη
Με το κορμί μου να ματώνει
Δέχτηκα βέλη που με πόνεσαν
Μα δεν με καταπόνησαν

Κι’ όποιος κοντά μου σίμωνε
Μαζί μου πάντα θύμωνε
Γιατί μπορούσα ν’ αγαπήσω
Και από καρδιάς να συγχωρήσω

Ήμουν πάντα διαφορετική
Κλεισμένη στη δική μου φυλακή
Σε ένα κόσμο όλο δικό μου
Χαμένη απ’ τα σύνορα του χρόνου

Μα ήρθε η ώρα όλα ν’ αλλάξουν
Και οι Ουράνιες ψυχές ξανά να πετάξουν
Ο χρόνος τώρα γρήγορα κυλάει
Και αντίστροφα τις ώρες του μετράει

Μια νέα χαραυγή ξημερώνει
Με την Αγάπη το Φως της ν’ απλώνει
Είναι η στιγμή σου για να μεγαλουργήσεις
Και με το Φως σου τον κόσμο να γεμίσεις

© Κείμενο: Maro karma

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου